حذف ژتون غذا در دانشگاه پیام نور ارومیه
نوشته شده توسط : رامین معصومی

ژتون غذای دانشگاه پیام نور واحد ارومیه حدف می شود !!!!!!!!

    رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه در این رابطه گفت: مقدار بودجه ای که برای تهیه غذا به دانشگاه پیام نور اختصاص یافته است 22 میلیون تومان است که مبلغ بسیار ناچیزی است.

(به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛) (به نقل از نسل برهان؛) با شروع ترم تحصیلی جدید دانشجویان دانشگاه پیام نور ارومیه از امکان دریافت ژتون غذا محروم شده اند، نسل برهان برای مشخص شدن علت آن موضوع را از حسین حسین زاده رئیس دانشگاه پیام نور جویا شد.

حسین زاده در این رابطه گفت: مقدار بودجه ای که برای تهیه غذا به دانشگاه پیام نور اختصاص یافته است 22 میلیون تومان است که مبلغ بسیار ناچیزی است.

وی ضمن ابراز ناراحتی از این مشکل اظهار داشت: با این مبلغ، دانشگاه تنها توانایی رزرو یک هفته غذا را دارد و ناچار بعد از یک هفته دوباره امکان رزرو غذا وجود ندارد.

رئیس دانشگاه پیام نور ارومیه تصریح کرد: برای حل این مشکل دانشگاه رایزنی هایی با برخی مدیران استانی داشته است که با همکاری آن ها امیدواریم به زودی این مشکل حل شود.

-----------

منبع :      





:: موضوعات مرتبط: درسی و دانشگاهی , دانشگاهی , اطلاعیه و بخشنامه پیام نور , ,
:: برچسب‌ها: حذف , ژتون , غذا , در , دانشگاه , پیام نور , ارومیه , به , دلیل , کمبود , بودجه , 22 , میلیون , تومانی ,
:: بازدید از این مطلب : 1613
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
عذرا نزاکت گو در تاریخ : 1394/8/28/4 - - گفته است :

عذرا نزاکت گو پرسید :

منهدس فک کنم از این یکی خبر نداری این دسگاه رو برای این نگهداشتن اوبالا تا هر وقت از بیرون مهمون میاد دانشگاه بگند ااااااااااا اینارو چقدر مدرنند بیچاره هادیگه خبر ندارن باباجان من اینا همش تظاهره نمیدونن تواین 7 ترم حتی یبارم از این دسگاه استفاده نکردیم حتی کارشم نفروختندفقط بعضی از بچه های ترم 8به بالا کارتش رو 4یا5بار استفاده کردند وبس!!!!!!!!

 

رامین معصومی پاسخ داد:

این دستگاه ها فقط به عنوان دکور توی دانشگاه ما کاربرد دارنخنده ( ظاهرا پیام نور  به ظاهر و دکوراسیون زیاد اهمیت میده تا به کیفیتزبان درازی )

تا اونجایی که من اطلاع دارم تا الان فقط  1 ترم کارت غذا برای دانشجوها صادر شده خنده


/weblog/file/img/m.jpg
عذرا نزاکت گو در تاریخ : 1394/8/26/ramin-pc - - گفته است :

عذرا نزاکت گو پرسید :

درابتداباید اعتراف کنم عزیزان این عکس غذاها متعلق به غذای بهترین یامتوسط به بالا ترین رستوران ارومیه است (دانشگه ما هیچوقت از این دستودلبازی ها نکرده بود ونکرده است) ثانیا خییییلی هم بنظر من عالی شد که ژتون ردحذف کردن اخه غذاهاشون اونقدر شوط بود که حتی گربه حیاط پشتی دانشگاه هم حاضر به خوردن اون غذاها نبودبعدشم ادم هروقت میخورد اون غذاهارو تاعصر حالش اشفته بود من که هفت ترمه اینجا درس میخونم 2بار مهمون دانشگاه شدم که هر بار ی بلایی سرم اومده نمیدونم معده من نازنازیه وبه این غذاها عادت نداره یاواقعا غذاهاشون ایراد داره که من همیشه غذااز خونمون میارم یاشاسن مامانامون ازاولم نمیزاشت غذای کم کیفیت بخوریم

 

رامین معصومی پاسخ داد:

اون که بله ، این غذاها 100 % مربوط به دانشگاه ما نبوده نیست و نخواهد بودخنده

حالا ژتون هیچ ؛ لااقل اون دستگاه رزرو کارت غذا رو از توی سلف دانشگاه برمیداشتن بد نبود خنده



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: